Negiyaki

Vagyis a hagymával készült okonomiyaki! :)
A recept szinte ugyanaz, csak a káposzta helyett újhagymát vágunk fel nagy mennyiségben. Ugyanúgy mehet bele bármi, a tetejére pedig majonéz, nori, katsuo bushi és okonomiyaki szósz (recept a fentebbi linken) dukál.



Recept


Hozzávalók
  • egy csomag újhagyma
  • 1 nagy (L) tojás
  • kb. két-három ek liszt
  • kb. 1-2 dl víz
  • só, bors
  • 1-2 ek majonéz
  • szószhoz hozzávalók (lásd a linken) 
  • nori por
  • katsuo bushi halpehely

Elkészítés
A hagymákat vágjuk fel nagyon vékonyra, tegyük egy tálba, üssük rá a tojás, és adjunk hozzá annyi lisztet, vizet, amiből egy jó sűrű palacsintatészta jellegű massza lesz. Sózzuk, borsozzuk. Ekkor mehetnek bele a feltétek, ami lehet darált hús, apróra vágott hal, bacon, sonka, szalámi, kolbász, esetleg kukorica, edamame bab, stb. Én most hijiki-vel készítettem, amit előtte beáztattam, majd szokásosan cukorral, mirin-nel és szójaszósszal puhára pároltam, tehát már alapvetően egy kellemes ízt adott a negiyaki-nak. Jól elkevertem a masszában, majd egy kicsi serpenyőben kevés olajat hevítettem és a negiyaki lepényeket mindkét oldalunkon szép barnára sütöttem (kb. 5-6 perc oldalanként). A tetejére mehet z okonomiyaki szósz, a majonéz, a nori-por és a katsuo bushi halpehely is.

Megjegyzések