Ázsia ízei a Gourmet Fesztiválon

A hétvégén megtartották a Millenárison a szokásos éves Gourmet Fesztivált, amelyen egyre több ázsiai ételeket felsorakoztató étterem vesz részt. Ez évben mutatkozott itt be először a Fuji étterem, ezzel képviselve a japán konyhát a fesztiválon. Sajnos a kóstoló sushi-ból nem jutott (mint kiderült, csak időnként hoztak pár tekercs makit, és be kell vallanom, később meg már nem mentem vissza érte). Rögtön a bejáratnál volt a standjuk, egy kedves, kimonós japán hölgy fogadta az érdeklődőket. Ott balra fordulva sorakozott fel a legtöbb autentikus nemzetközi konyha, például a Hai Nam Phó vagy a Wang mester is. Mellettük képviseltette magát egy Rickshaw nevezetű étterem, amit őszintén bevallok, én nem ismertem. A neten utánajárva derült ki, hogy a Corinthia Hotelben található ez az étterem és sushi bár. Mostanában nem szálltam meg ott, talán ezért sem ismertem... :) (De nem baj, felkerült a később kipróbálandó japán éttermek listájára.)

Ezeken kívül még a Spíler Shanghai kínált ázsiai ételeket, de ez a fúziós kategóriát képviseli ezért kerülhetett máshova (a Millenáris másik végében volt a standjuk). Végül is az autentikus konyha kóstolója mellett döntöttem, úgyhogy megízleltem a Hai Nam tavaszi és nyári tekercseit, mivel a Wang mestert majd házhoz szállítással akarom később kipróbálni. És milyen jól döntöttem! Ugyanis mindkettő mennyeinek bizonyult, főleg az ízletes, friss szószokkal együtt, amelyek alapvetően nem csípősek, de természetesen olyan szószt is lehetett hozzá kérni.


Annyira ízlett a nyári tekercs, amiben főtt csirkehús, garnéla, uborka, rizstészta és fűszerek voltak, hogy úgy gondoltam, én is elkészítem otthon! A héten tehát egy csöppet eltávolodva Japántól (bár ott is szeretik a nyári tekercseket), egy másik ázsiai ízvilágba fogtok betekintést kapni!

Megjegyzések