Évértékelés - második felvonás

A január végén posztolt 2014-es évértékelés folytatását olvashatjátok ezúttal. Júliustól megyünk tovább, amikor is a nagy melegben nem csoda, hogy a hideg ennivalókat kívánja az ember, így én is egy népszerű japán édességet készítettem, a karamellás pudingot.

Augusztusban rögtön a kedvenc csirkés ételem került a menüre, vagyis jobban mondva a grillre, mivel a hónap elején posztoltam a yakitori, vagyis a különféle grillezett csirkenyársak receptjeit. Már augusztusban is, de szeptemberben végképp a Japánba való költözésemre koncentráltam, úgyhogy kevesebb időm jutott kedvenc időtöltéseimre, köztük a főzésre is, igy sajnos ebben a hónapban egyáltalán nem tudtam a bloggal foglalkozni.

Október elején fájó szívvel hagytam otthon a szeretteimet, hogy kiköltözzek Kiotóba egy évre. Mivel a berendezkedés (és hihetetlen módon az internetkapcsolat létesítése) jó pár hetet igénybe vett, ezért csak a hónap végén tudtam posztolni pár receptet a Halloween jegyében, köztük az azóta is nagy kedvencnek számító sütőtökös parti-tekercseket és a joghurtos majonézes sütőtök salátát.

Novemberben és decemberben azonban belehúztam a főzésbe és rengeteg ételt készítettem magamnak, rájöttem mennyire hiányzott már a japán szupermarket a sok-sok finomságával, amit kínál nekem minden nap. A receptek közül kiemelném a teriyaki-s és a levesrecepteket tartalmazó posztot novemberből, illetve a húsgolyókat és tofugolyókat decemberből.

Megjegyzések