Megjött a nyár (?)

Júniusi ősz
Elbújnak a virágok
Meleget várva



Kinézve az ablakon, ez a haiku ötlött fel bennem, hasonló érzések között ülök itthon én is begubózva, takaróba bugyolálva, álmodozva a szép júniusi meleg napokról.

Egy - legalább a szívemet - melengető dolgot azért mégis találtam: a blogoldal alján pislákoló számlálót, amely egyre közelebb kúszik immár a háromezres számhoz.

Eldöntöttem tehát, hogy a szorgos tanulással, tanítással és kutatással telt hónapok után folytatom a blogomat. Szerencsés vagyok, mert áprilisban a sakura-illattal telt japán levegőn felfrissülve kaptam újra ihletet a japán étkek készítéséhez. Spirituális és gasztronómiai körutamon számos új tapasztalattal gazdagodva tértem vissza kis hazánkba.

Egy hónapos utam alatt sikerült alapanyagokat és "alkatrészeket" (például egy tojástekercs-serpenyőt) is beszerezni, így újra nekilátok, hogy Téged, drága, hű Olvasóm tovább vezesselek a japán kulinária ezer és egy érdekességet rejtő világába.


Megjegyzések